matiiildalife

Alla inlägg under maj 2013

Av Matilda - 21 maj 2013 06:37

Tjjaaa!
Just nu ligger jag i sängen och ska gå upp snart och göra mig i ordning:P
Idag hAr vi en lång dag men aja, nu måste jag gå upp så att jag hinner

Kram på er!<3

Av Matilda - 20 maj 2013 20:45

Tja!
Nu var det väldigt längesen jag skrev här men nu! Är jag tillbaka,
Idag har det vart värsta sommar värmen 25 grader:O
Men jag har vart i stallet hela kvällen/eftermiddagen det var super mysigt men riktigt varmt med det är ju alltid ett + i kanten:D
Idag har jag vart i skolan... Men måndagar är faktiskt en bra dagen asså den går jätte fort och det är helt okej lektioner men nu sitter jag i soffan och kollar på tv men hejrå! Ha det bra så hoppas jag att ni är glada för ett inlägg:D

Kram!

Av Matilda - 8 maj 2013 22:03

Tjoo! Nu ligger jag i husvagnen i örebro! Vi kom fram vid typ 20.00 och Jaa! Jag har vart i lekparken snackat med goliath kollat runt och nu regnar de....
Men jag har typ inget att säga mer än att jag ska orientera imorgon och att jag inte kommer blogga/inte kunna blogga tills på söndag!
Men aja spela roll! I te så många som läser ändå...
Men kram på ER så ses vi!

Av Matilda - 6 maj 2013 19:17

Tja!
Nu kom jag precis hem från ett 5 kilometer pass!
Det är 20 grader ute och kl är halv 8 på kvällen snart, DET ÄR HELT SJUK VARMT OCH UNDERBART!!
men nu ska jag duscha och sen äta lite! Men
Kram på er!!

Av Matilda - 5 maj 2013 08:54

Tja!

Igår va jag på tio mila!
Det var skit kul!

För ER som inte vet är det en jätte stor straffet/orientering
Det var över 300 ungdums lag!
Jag sprang 2 sträckan med en till tjej
Det gick as bra, det var hur varmt som helst men det var en super kul bana!
Jag vet inte riktigt vilken plats vi kom på men när jag va ute och spranf/kom i mål hade jag plockat 14 placeringar! Jag är as stolt över mig själv! Det var första gången jag sprang 10 mila och det var verkligen hur kul som helst!

Igår bloggade jag inte för vi åkte kl 8 på morgonen och kom hem kl halv 11 på kvällen så jag var där i ungifär 11-12 timmar :)
Så när jag kom hem igår så somnade jag direkt!
Men sen när vi skulle åka hem från tävlingen när kl var 8 halv 9 på kvällen
Så självklart så startar inte bilen

Men nu är jag hemma och idag blir det dansuppvisning

Men nu vet ni vad jag gjorde hela dagen igår!

Kram på ER!

Av Matilda - 4 maj 2013 08:02

Tjo!


Igår va alla mina underbara tjejekompidar hos mig vi hade super kul och jag fick jätte mkt fina saker (kommer bilder på måndag)
Vi hoppa studsmatta,kolla på film (fast ingen titta), gjorde tacos, lästa as dåliga blondin skämt och mkt mer, och bara för jag har dom aldra bästa tjejerna i världens så hade dom gjort världens finaste låt, jag blev as glad och jag ÄSLKAR ER så grymt mkt tjejer'
Men nu ska jag i väg och spring 10 mila (orientering tävling)
Så vi ses
Kram på ER

Av Matilda - 1 maj 2013 11:58

Tja!
Just nu är jag med Tilda och sarah vi sitter i Sarahs säng och kollar på film
Vi ska typ gå ut och göra nått!
Igår var det valborg och då träffa jag massa kompisar jag inte träffat på as länge!
Det va as kul!
Men kram på er!

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards