matiiildalife

Alla inlägg under september 2013

Av Matilda - 29 september 2013 13:38

Tjänna!
Hur är läget me er?
Hoppas iaf att ni mår as bra!:)

Förlåt för rätså dålig uppdatering!

Mn bar inte vart hemma på hela helgen, har nämligen vart på Lidingö, och sprungit Lidingö loppet men just nu sitter jag i bilden påväg hem så när jag kommer hem ligger min dator och väntar på mig och ett rätt långt inlägg får ni vänta er, jag ska göra så gått jag kan för att göra inlägget så bra som de kan bli, men jag är rätt trött nu så jag hoppas verkligen Att inlägget kommer upp idag eller så kommer de upp imorgon de lovar jag men

KRAM på er så hörs vi


Kommer två bilder från förra helgen när jag äntligen fick tävla för första gången som frisk på 3 veckor!:)


Av Matilda - 4 september 2013 06:32

God morgon! Nu är kl typ halv 7 och jag ska föröka vakna eller de har jag försökt i typ en kvart nu men de går inte så bra! JA OKEJ JAG ÄR MORGON TRÖTT OCH SUGER PÅ ATT GÅ UPP PÅ MORGONEN! Så bra nu har vi löst de, heheh!

Men idag är de onsdag som ni nog vet, och idag är de min kortaste dag jag går bara till kvart i 1 jippi!:D

Imorgon får vi våra datorer och jag ska träffas Tilda en kompis jag inte träffat på 10000 typ nej men de va sen 4 o nu går jag i 6 så yes...:/

Me iaf jag ska föröka bli mer aktiv här eller tycker ni jag ska göra en ny blogg och börja om helt? Skulle ni fortfarnde läsa den ni som är kvar, hahah
Nej men de skulle va super snällt om ni lämnade en kommentar!

Men nu ska jag göra mig i ordning så vi hörs

Kram på er

Av Matilda - 1 september 2013 11:56

Hej! Jag vet att jag verkligen suger på att uppdatera!:(
Men jag vet inte va jag ska skriva om!
Och min mobil är inte den bästa! Men på torsdag får vi datorer från Skolan så hoppas vi på bättre uppdatering (om någon fortfarande läser min blogg) men jag ha inte nått speciellt att säga så kram på er!

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards