matiiildalife

Alla inlägg under juni 2013

Av Matilda - 26 juni 2013 11:29

Jag vill bara säga att på bilden jag la upp precis, jag använder alltid hjälm och väst när ja rider men vi fotade lite förre året som bilden är ifrån Och då tog vi av de och fotade lite:)

Kam på ER!!!

Av Matilda - 26 juni 2013 11:27

Tjoo!

Idag ska jag iväg till stallet kommer bli super kul känns som det var ett åren jag träffa mitt matvrak, hoppas att han kan göra så jag mår bättre det var en skit dag igår och jag mår piss över de så snart drar jag iväg till stallet med bästa Emma!
Men vi ses!

Kram på er!:)

Av Matilda - 21 juni 2013 09:52

Tjoo!
Igår va jag på stan med min bästis, om ni vill ha bilder eller en video på sakerna så får ni jätte gärna kommenterar det här nere:)


Men idag är det..... MIDSOMMAR JIPPI!!!
Bara jag som älskar midsommar :D
Vi ska fira med släkten som vanligt och det blir super mysigt det kommer säkert upp bilder imorgon eller på söndag.
Men vi ses!

Kram!!

Av Matilda - 13 juni 2013 07:20

Hej!
Nu har jag precis ätit frukost och gjort mig i ordning snart ska jag gå ner till bussen och åka till skolan!
Jag tänkte berätta lite vad jag ska göra idag!
För när jag kommer till skolan ska vi bära upp saker till vårt nya klassrum sen ska vi kolla på film
"berättelsen om pi" den är säkert jätte bra men sorlig!
Sen ska bliv ha femkamp och sen slutar vi vad typ halv 1 :D
Men det va typ de jag ville säga + imorgon får jag.... SOMMARLOV!!!!!!!:D OMFG!!! Äntligen :D


Men vi hörs
Kram!

Av Matilda - 10 juni 2013 07:15

Tjoo!
Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv:P
Jag ska snart gå upp och borsta tänderna och sen gå ner till bussen!
Idag ska jag ju till skolan sen efter ska jag nog va Sarah och sen Nee jag vet inte riktigt nått mer!
Men aja det här blev världens tråkigaste inlägg så läs det eller inte men läs det gärna Haahahah:P

Hejdå alla underbara läsare!:)

Kram!!!

Av Matilda - 7 juni 2013 11:20

Tjoo!
Just nu sitter jag på bussen påväg till Tilda! 
Det är as varmt ute och jag Tilda och några mer kompisar ska bada idag as mysigt
Hoppas man blir lite brun iaf!
Igår så va vi och orienterande det var super mysigt 
Vi orienterade uppe vid ett berg och runt
Jag frida Nora och Linnea satt uppe och sola en halv timme där uppe fast vi entligen skulle Orientera, men man skulle ju njuta av utsikten så det gjorde vi:P
Sen när jag kom hem va jag med Linn vi cyklade ner till våran sjö vi har och bada det var skit varmt och det måste vart minst 19-20 :) sen cykla vi hem och sola och så typ myste hade vatten krig åt god mat spela kub och bars myste 
Snart har jag hållet på och skriva detta inlägg i typ 20 min 
Men jag hoppas att ni får en skit bra dag och så hörs vi!

Jag vill  bara säga förlåt att jag inte har bloggar men jag har i te så mkt lust och vet inte bad jag ska skriva men vi ses snart hoppas jag 

Kram 

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards