matiiildalife

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

svara på lite frågor om mig!

Av Matilda - 17 februari 2014 13:51

1. Ditt mellannamn?

maria.

2.favorit ämne i skolan? 

har nog inget "favorit" men kanske idrott och svenska är rätt kul.

3.favorit låt just nu?

let it go- frozen filmen 

classic-MKTO

sen tycker jag om veronica maggios nyaste album, alla ulrik munthers låtar och dada lifes låtar är sånna låtar jag tycker om hela tiden. 

4.favorit mat?

tacos och pannkakor.

5.det senaste du köpte?

ett par byxor från H&M, en deo och en sporttopp.

6.favorit färg?

rosa,grön och röd.

7.har du något djur?

japp en katt.

8.favorit parfym?

min ralph lauren. 

9. hur många syskon? 

japp en bror.

10.när grät du senast?

förra veckan ett antal gånger tror jag det va.

11.favorit film? 

frozen och studentfesten.

12.vad har du för mobil? 

en iphone 4s vit.

13.hur lång är du? 

1.61 kanske. 

14.kan du laga mat? 

jarå. rätt bra i alla fall. 

15. om du skulle beskriva dig själv, hur skulle du beskriva dig då?

snäll,omtänksam, kan bli sur rätt lätt, dåligt självförtroende, rolig, godhjärtad, konstig aah typ så. 

16 singel? 

japp

17. favorit klädesplagg?

linnen het klart.

18 när fyller du  år? 

20 april 

19. vad önskar du dig när du fyller år? 

hunters, resa till london, kläder.


ja det här va lite frågor om mig jag har både kommit på frågorna själv och tagit från google. 


men nu vet ni lite mer om mig så hoppas ni tyckte om det så hörs vi. 


kram<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 5 mars 2014 16:30

hej.  nu är det mars, nya månad, nya tag.  Sitter just nu och pluggar lite. Inte det roligaste men det måste väll också göras?    på onsdag (den som kommer nästa vecka) så ska jag ha mitt fösta np i engelska, har redan haft allt i svenska och...

Av Matilda - 17 februari 2014 15:56

hej! bloggandet har vart segt nu på sistatiden. Jag har inte haft så mycket lust, haft nationellaprov, vart mycket med skolan och har inte mått så jätte bra. Men i alla fall. imorgon åker jag tillbaka till spanien, det känns såå himla skönt. det är...

Av Matilda - 6 januari 2014 22:18

Hej, bloggandet just nu går väldigt, väldigt segt. Jag har ingen lust och vet inte vad jag ska skriva om. Jag känner att jag inte vill lägg ner tid på nått som ingen uppskattar, det känns liksom rätt segt. Men nu bara för jag inte vet vad jag ska upp...

Av Matilda - 27 december 2013 10:31


Hej på er! Idag är den 27 och för 3 dagar sen va det julafton, vilket som det flesta älskar, eller har jag inte rätt. Jag hade iaf en fantastisk jul, jag hoppas att ni också hade det. Idag kommer Tilda hem till mig och Aah jag saknar henne super m...

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards