matiiildalife

Alla inlägg under augusti 2013

Av Matilda - 1 augusti 2013 08:21

Hej!

Nu var de ett tag sen jag skrev här på bloggen, de är för jag inte vet va jag ska skriva eller har nån speciell lust att skriva, jag har tänkt många gånger Att ta bort bloggen men va tycker NI?
Idag är de första gången på mer än en månad jsg var inne ock kollade här och jag ser att de fortfarande är några som läser denna blogg:)
Och alltså de är väll as kul men ni kan jätte gärna få kommentera va ni vill att jag ska skriva om och om jag ska sluta blogga!

Nu är kl typ halv 9 och jag är skit trött men min pappa väckte mig och jag vet inte Vrf så yes, jag ligger i sängen just nu och bara önskar att jag kunde sova:/ men aja,
Idag ska jag och min bästa henigasmurf (isabell) åka in till stan och kolla lite i affärer äta lunsch och bara prata och mysa.! De kommer bli skit skojigt:)

Men jag har inte så mkt att säga nu!


Eller jo Föresten imorgon Åker jag till u-tiomila, de är en jätte stor orienterings tävling för barn och ungdomar, en staffet vissa sträckor är på eftermiddagen/kvällen och några är på natten men de ska bli as kul, så ni kan väll kommentera om ni också ska dit;) (om ni orienterar altså)


Men ni får ha de super bra så hörs vi


Kram:)

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards