matiiildalife

Alla inlägg under november 2013

Av Matilda - 30 november 2013 12:00

Hej!
Nu va det väldigt längesen jag uppdaterade! Och förlåt för det. MEN. Jag vill utveckla mina inlägg och inte bara skriva om vad jag har gjort under dagen!
Så om ni vill ha fler inlägg från lilla mig! Så bomba mig med förslag så får ni hur mkt inlägg ni vill!
Så kommer det ett längre inlägg under dagen också!

Kramm!!!
Kom ihåg att kommentar annars blir det en blogg puas, ert val nu..

Av Matilda - 22 november 2013 19:22

Av Matilda - 20 november 2013 07:22

Av Matilda - 15 november 2013 21:09

Hej!
Idag ska jag skriva lite om mina dag/kväll! Idag har jag vart i skolan, vi slutade kl 13.30 så det är ju chill! Sen vid 18.00 åkte jag är träna/tävla!
Och jag gjorde nått som jag är oerhört stolt över mig själv för!
Som det flesta vet så orienterar jag, och nu blir det ju mörk så snabbt och just när det kommer till att springa natt ute i en stor skog det hatar jag seriöst hatar hatar mer än nästa allt nej men jag tycker verkligen inte om det! Men jag sprang en helt bana på 2.5 km:D (visst mamma va me men jag gillar det fortfarande inte) men idag har jag gjort nått som jag är stolt över och jag är nöjd:) så jag tycker att alla nu där ute, ni som har dåligt självförtroende (som jag har) ge er själva beröm säg till er själva att ni är duktiga att ni kan, ni är perfekta som ni är! Tänka på de! Ge er själva nått gott, alla verkligen ALLA behöver det!
Ni får ha det super bra så hörs vi så snart som möjligt!
Kommentarer gärna och säg vad ni tycker om mina inlägg så hörs vi pussssss!

Kram!

Av Matilda - 13 november 2013 20:05

Hej!
Just nu sitter jag i soffan och myser med en kopp te en bulle och glass me frukt i, men hallå, mysigare än så kan det väll inte bli! Eller vad tycker ni!?

Men idag har jag vart i skolan, vi slutade kl kvart i ett som vanlig men jag va i skolan till kvart i två, för att göra lite läxor!
Sen hämtade farfar mig och jag åkte hem till farmor och farfar, vi hade jätte mysigt! Jag och farmor kollade på lite saker som jag önskar mig från USA, för dom ska åka dit om nån vecka och då skrev vi ner lite saker osv som jag isf ska få i julklapp, USA julklappar är ju aldrig fel;)
Men sen åkte jag hem med mamma och gjorde lite mer läxor och nu kollar jag på tv bara myser för jag och mamma är ensamma hemma för min bror och pappa är vid nått gymnasium några timmar härifrån som min bror vill komma in på, så vi får se vad som händer! Men ni får ha det super bra så hörs vi snart!

Kram!!

Av Matilda - 8 november 2013 13:14

Av Matilda - 8 november 2013 07:13

Hej på er! Hoppas att allt är super bra med er!

Jag tänkte att ni kanske skulle vilja ha lite snabb uppdatering, eller vad sägs om de!

Iaf! Idag efter skolan åker jag till Borås på orienterings tävling! Det ska bli super kul för på söndag ska jag springa i djurparken alltså zoo orientering!:D Oooh shit det ska bli så jävla kul för det va så längesen vi va där nere och tävla! Men jag åker kvart över tre idag så då får ni nog lite uppdatering medans jag sitter i bilden och inte gör något!
Kram på er!

Nu ska jag ner till bussen!!

Btw: vad tycker ni om den här tröjan!? Själv älskar jag dig och ska nog köpa den så fort jag får pengar :D <3

Av Matilda - 8 november 2013 07:12

Hej på er! Hoppas att allt är super bra med er!

Jag tänkte att ni kanske skulle vilja ha lite snabb uppdatering, eller vad sägs om de!

Iaf! Idag efter skolan åker jag till Borås på orienterings tävling! Det ska bli super kul för på söndag ska jag springa i djurparken alltså zoo orientering!:D Oooh shit det ska bli så jävla kul för det va så längesen vi va där nere och tävla! Men jag åker kvart över tre idag så då får ni nog lite uppdatering medans jag sitter i bilden och inte gör något!
Kram på er!

Nu ska jag ner till bussen!!

[Bild]

Btw: vad tycker ni om den här tröjan!? Själv älskar jag dig och ska nog köpa den så fort jag får pengar :D <3

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards