matiiildalife

Alla inlägg under mars 2014

Av Matilda - 5 mars 2014 16:30

hej. 

nu är det mars, nya månad, nya tag. 

Sitter just nu och pluggar lite. Inte det roligaste men det måste väll också göras? 


på onsdag (den som kommer nästa vecka) så ska jag ha mitt fösta np i engelska, har redan haft allt i svenska och det va väll helt ok. Engeslka tycker jag verkligen inte om så är väldigt nervös hur det ska gå, det är bara att göra sitt bästa och se vart man hamnar;)


jag vet att jag inte bloggar lika mycket som förut och det har jag en eller två anlednigar till, kommer dock inte gå in på det men jag har inte mått så bra på sistonde och 2014 har verkligen inte börjat så bra eller abslout inte bra men snart är det sommarlov och då ska jag bara ta det lugnt och inte bryr mig om nått! 

men när jag börjar må bättre igen så ska jag ta tag i bloggande (om jag har inspration) 

men ni får ha det så bra så hörs vi. Önskar all lycka till som också ska ha np och alla er andra. 

Kram!


min instagram: matiiiiiilda01

ask: matilda133

kik: ger inte ut, ni får fråga själva om den om det är nått<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv som en aktiv 12 åring som älskar att träna va med kompisar och sjunga.
Ni kommer få bilder om min vardag som en nästan normal ungdom.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards